general
general

پيغام روحيه بخش زيدان براي اريک آبيدال
 

زين الدين زيدان، اسطوره فرانسوي دنياي فوتبال و مدير تيم اصلي رئال مادريد پيغام روحيه بخشي براي هموطنش اريک ابيدال فرستاده است.


   این درحالی است که اخیرا مشخص شده که آبیدال باید برای انجام پیوند کبد زیر تیغ جراحی برود و اکنون زی زو با ارسال پیغامی برای آبیدال اعلام کرده که او با قدرت بیشتری بازخواهد گشت.
ستاره سابق رئال مادرید در صحبتهایی گفت:« من آبیدال را خوب می شناسم و خیلی با او و درکنار او بازی کرده ام. این مبارزه سختی است ولی می دانم که او با قدرت از پس آن برخواهد آمد. می خواهم به او بگویم که شجاع باشد. این مهمترین نکته برای خود او و خانواده اش است.»
علاوه بر زیدان، لوران بلان، سرمربی تیم ملی فرانسه هم برای ستاره تیمش پیغامی روحیه بخش ارسال کرده تا او را به آرامش دعوت کند. بلان در این پیغام گفته:« من مثل یک مربی فکر نمی کنم. امروز از دید یک بازیکن و یک انسان به قضیه نگاه می کنم. این خبر ناراحت کننده ای برای آبیدال و اعضای کادر فنی تیم ماست که از دیدی فراتر از فوتبال به موضوع نگاه می کنند. ما درمورد موضوع مهمی صحبت می کنیم. امیدواریم که آبیدال نشان دهد که با ذهنیتی قدرتمند می تواند بر این بحران غلبه کند.»
بلان از سوی تمام اعضای کادر فنی تیم ملی فرانسه برای آبیدال و اعضای خانواده اش این پیغام روحیه بخش را منتشر کرده است.
ستاره فرانسوی بارسلونا هر روز تعداد فراوانی از این پیغامها را دریافت می کند. بعد از پویول و ساها، زیدان و بلان او پیغامهای فراوانی را از سایر هم تیمی هایش در دنیای فوتبال دریافت کرده. سمیر نصری دراین باره نوشته:« به دوستم اریک ابیدال می گویم که شجاع باش برادر امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.»
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, توسط milad tabatabaei